اطلاع رسانی به دانشجویان

منابع موردنیاز درسی دانشجویان

اطلاع رسانی به دانشجویان

منابع موردنیاز درسی دانشجویان

برای دسترسی به منابع درس خود به بخشهای مرتبط با عنوان درس مراجعه نمایید.

  • ۰
  • ۰

پست ثابت

پست ثابت:

 

آدرس پست الکترونیک: hashemizp@gmail.com

 

با سلام

بطور معمول، مطالب در وبلاگها، بترتیب تاریخ از جدیدترین مطلب به قدیمی ترین مرتب می شود. همواره آخرین پست، جدیدترین مطلب است. (به استثناء پست ثابت) بنابراین از آنجا که ممکن است همه ی مطالب وبلاگ برای تمامی افراد مفید نباشد. لذا جهت صرفه جویی در وقت شما و استفاده سریعتر و بهتر از مطالب وبلاگ، پیشنهاد می شود که از منوی سمت چپ صفحه و لینکهای مرتبط با موضوع موردنظر خود استفاده کنید. تمامی اطلاعات مربوط به هر درس تحت عنوان همان درس در لینکهای سمت چپ در قسمت " طبقه بندی موضوعی " موجود است لذا کافی است بر روی نام درس موردنظر کلیک کنید تا تمامی پستهای مربوطه نمایش داده شوند. بعنوان مثال دانشجویانی که درس پروژه کارشناسی دارند می توانند از لینکی به همین نام که در سمت چپ صفحه موجود است، استفاده کنند. ضمنا به تاریخ ارسال دقت نمایید. مطالب مرتبط با ترم گذشته لزوما در ترم جدید صادق نیست!.

در لینک هدایت تحصیلی و شغلی می توانید مطالب مفیدی در زمینه انتخاب مسیر تحصیلی و شغلی بیابید. در صورتیکه سوالی در این زمینه دارید می توانید در قسمت نظرات هر بخش قرار دهید.

 در منوی سمت چپ در قسمت  "مطالب اخیر"  همواره 30 پست آخر قرار دارد.

با توجه به بروزرسانی های زیاد وبلاگ به شما دانشجویان عزیز توصیه می شود همواره بصورت دوره ای به وبلاگ سر بزنید تا از اخبار جدید راجع به درستان مطلع شوید و در لینک مربوط به درستان به دنبال جدیدترین مطالب مرتبط بگردید. تا سریعتر و دقیقتر مطالب را بیابید. 

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • پویا اندیش

پست ثابت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی